AMF-pension

Jag såg just en ny, sjukt söt, AMF-pension-reklam.
Ett gammalt par sitter på en bänk och så kommer i sedvanlig ordning dem själva från dåtiden och hälsar på för att se hur de lyckats i livet. Bara det att nu kommer både mannen och kvinnans fd. De verkar inte se varandra först.
Sen frågar den unga killen sitt äldre jag:
-Är det där min fru?
-Ja.
Den unga killen ler lite och får sedan syn på sin blivande hustrus yngre version som står brevid kvinnan. De känner inte varandra tror jag.
Det äldre paret reser sig upp och lämnar de yngre två kvar på bänken.

Hoho, den lilla reklamsnutten var så jävla smart. Eller alltså, hela den grejen. Tänk om sånt kunde hända. Och så sitter de två där på bänken och kollar på varandra och är jätteblyga utan att känna varandra och vet att de kommer dela sitt liv med varandra. Tänk vad skönt. Då kommer de ju veta att de kommer överleva alla kriser och så vidare upp till pensionsålder. Hoppas de är snälla mot varandra bara.


Dagens låt:
1. Blondie - Maria
2. Faster Pussycat - You're So Vain

Kommentarer
Postat av: Parisa

hahah åhh han e skit snygg han killen..ede nån som vet va han heter?? maila mej snälla XD

2006-06-23 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback