Up upp och iväg

Fast nedåt då. Till Gbg igen. Tåget går om två timmar. Jag har för mig att jag har åkt tåg en gång förr till Gbg, men minnet är vagt.
   Hoppas verkligen att lisa är frisk idag så att hon kan hänga med ut, jag är rädd för att jag måste ge henne stryk annars. Camilla ringde just och sa att hon fixat biljetter, så hon kommer med ner på fredag. Gött med alla chic's i fina staden. Lisa är ju redan frälst, men Camilla will be och jag måste sluta skriva på svengelska. Eller vafan, jag har ju MVG?
   Ikväll ska jag se på The Fume ------> http://www.the-fume.com/ <------ reklam... Nejdå, det är ett jävligt goett band som fler borde lyssna på. M-hm.
   Jag är sugen på baus... Och fest. Uppenbarligen har jag inget att skriva, jag bara får tiden att gå. Strax kommer jag dock komma på något jag måste hinna göra innan jag drar och så kommer allt bli apstressigt. Typ ta med en pyamas, det har jag glömt. Så, nu är misson att finna lämpliga, helst blåa, pyamasbyxor och gärna ett linne.
Morgonens låt: Harry Nilsson - Gotta Get Up
och dagens låt kanske kan bli Nikola Sarcevic - Vila Rada. Och jo jag vet att båda dessa inte är särskilt rock n roll, men vafan. Nostalgi omg plz!

Adjö.

Kommentarer
Postat av: ida

dags för ett nytt inlägg snart? :p

2006-11-23 @ 00:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback