I dagarna som gått...

I onsdags var det så dags för min lillasyster att fylla år och jag drog på mig att hon minsann skulle ut och supa med mina, häftiga, kompisar, istället för hennes egna,något beigare vänner.
Sagt och gjort, men först var det den vanliga trippen med släktingar som ville gratulera så förfestandet ägde rum mellan endast mig och Jojo på hennes rum med sen start. Mjölk & kahlua drinkar samt gin rann i struparna, mest min, under någon timme, sen kom Lisa förbi på väg från jobbet och vi åkte även och hämtade upp Anna på vägen till Williams och det övriga packet.
Williams var i vanlig ordning trevligt, kom fram till att Jojo ändå känner till en heldel av samma folk som jag och gratulationerna halglade.
Vid ett-tiden när mina surt sparade 200 kr oförklarligt än dock tagit slut och större delen av den tappra skaran började dra sig hemåt så gick jag och Johanna vidare ner till Fellini. Lyckligtvis började den yngre av oss vid denna tiden bli lagom full och givmild så hon passade på att bjuda mig på resten av kvällen.
En riktigt go kväll allt som allt, alltså.

Inatt sov Lisa här och vi skulle ta oss en titt på dagens avsnitt av Sunes Jul. Det var då vi insåg att den idioten som lagt upp hela serien på tha net med titeln "Sunes Jul - Hela serien" var en riktig luring. 22a decembers avsnitt hette "dan före dan". Luring. Jag sitter fortfarandeoch funderar på vilket avsnitt denne bestämde sig för att plocka bort. Men det går väl att ta reda på och rätta till antar jag. Orken ska bara hittas först

För övrigt är denna helgen vit. Pengarna är slut. Som aldrig förr. Men jag hoppas på att kunna tigga till mig lite under julhelgen. Det löser sig.

Ingen dagens låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback