Saddam Hussein och min sjuka hjärna

Saddam är död sägs det.
Jag gillar inte att se folk dö, så det tog några timmar innan jag klickade på aftonbladets "Här dör Saddam"-länk.
Filmen visade sig sedan inte visa själva dödsögonblicket. Kollade klart och fick syn på länken "Hur väljer jag rätt färg på läppstiftet". Klickade mig glatt vidare till dessa, lika intressanta nyheter, som att just sett en människas sista minut.
Bara en liten reflektion.


Imorn är det nyår. Goe fest. Jag ska gå och köpa alkohol strax, men jag är bakis och inte alls sugen.
Mormor har bjudit oss på lunch. Hon hettsar så jävligt. Bara för att man är snäll och kommer med en gång så drar hon det genast längre och blir sur när jag avböjer nästa. Men om jag inte åker dit får jag fixa mat själv idag. Åker jag dit blir det stressigt med att fixa nyårsblåsan.
Ack dessa dilemman...
Adjö

Kommentarer
Postat av: ida

hehe, din längtan kommer bli kortvarig my friend.
min väska är dock rätt ful... rund o jävlig.
ovanligt att se dig i en guldig (?) klänning :p

2006-12-31 @ 13:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback