Ääääh.

Det sket sig, detta med att skapa en hemlig superblogg som ALLA kollar in. Typ hela världen, fast ingen vet att det är jag. För jag har lixom redan avslöjat mig.
   Jag ska nog ut om någon timma tror jag. Fast ajg är inte sugen. Enda anledningen att jag överhuvudtaget gör det är för att jag borde vattna G:s blommor och det känns onödigt att åka ner dit utan att göra nåt på vägen.
   Och okej, jag ska se om den där lite rockiga bartendern är på seven.. Bara titta...
   Så ska jag försöka spåna ihop en årskrönika, men det hinner jag inte nu. Förresten har jag inte massa roliga ord och minnen som vill komma ut just nu, så jag låter det vänta därav med.
   Jag har för övrigt aldrig några roliga minnen, jag bara antar attjag haft kul. That sucks.
Adjö då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback