Krav och sådant

Jag vaknade vid halv 6 i morse. Tänk om jag kunde vakna vid en vettig tid någon gång - inte innan solen gått upp resp. ner.

Eftersom jag har ett arbete om Himmler att skriva så kom jag på 1000 saker som ajg skulle vilja göra. Det första var att jag ville läsa "The Dirt". Så det ha jag gjort nu i en halvtimme, men eftersom jag hade tappat bort hundörat i boken så han jag inte mer än hitta tillbaka till där jag var sist innan jag beslutade mig för att börja på min Himmler-uppsats. (Mycket pga att Nikki skrev om sin tyska brüd som de kallade för just Himmler, *hint hint*, ödet ville det alltså.)
Jag han däremot bara sätta mig här innan jag började tänka på en annan sak som Niki skrivit - alldeles för mycket Nikki already. Han skrev i alla fall om Lita Ford som han uppenbarligen tyckte var rätt najs till skillnad från andra brudar han träffat. Så började jag tänka lite på mina egna små kriterier.
Bortsett från det faktum att jag inte ens vill ha en pojkvän - rätt stort hinder att forsera - så har jag väldigt exakta krav på hur denna mirakelman skulle se ut och vara.
Han ska vara lång och smal - den sk. hårdrockskroppen som passar bra i tjejkläder, eherm.. - sedan ska han ha långt tjockt hår, som Sebastian Bach den yngre fast mörkt. Människan måste självklart vara snygg av naturen osckså, bara stil funkar inte. Just det, om jag inte gjorde det tydligt så måste han se lite rock n' roll ut.
Och så måste han vara smart. Åtminstone lika smart som jag (jag är äckligt smart) och så måste han ha åsikter, inte bara skita i allt. MEN! men, men men, han ska inte vara för engagerad. Jag blir phett irritated på folk som måste tycka och tänka högt om allt. Besserweisers. Suckers..
Han måste vara rolig. Inte som i humor - ha, ha - kul. Utan vara med på alla dumma upptåg och även komma på egna saker som förgyller tillvaron. Sk. Vardagsspänning.
Nu höll jag på att skriva att han måste behandla mig som en vän som han gärna knullar. Så jag antar att jag är på väg till punkt 0 igen nu. Jag vill inte ha någon pojkvän än på några år. Jag är fullkomligt nöjd med att ha "mina vänner som jag gärna knullar", sedan att jag självklart tycker bättre om dessa än de andra retarden som vandrar runt på stan har väl mer att göra med att personerna i fråga är rätt balla. Annars skulle jag ju aldrig dragit igång hela grejen?

Haha, okej. Nu känner jag att detta är ännu ett inlägg som är totalt meningslöst. Detta med blogg är nog inte min grej trotts allt, jag inser ju hela tiden hur totalt meninslöst alla andra måste tycka allt ajg skriver är - förutom alla mina beundrare där ute som nu vet exakt vad de ska göra för att jag ska gilla dem.
Anyway, jag skriver ju uppenbarligen rätt ofta, så jag antar att jag tycker det är kul att vika ut dagens tankar för allmänheten.

Dagens: Hmm.. jag har vart vaken under några få enstaka timma varav endast den sista halvtimmen vart uppfylld av musik. Låt mig tänka på saken.... Just nu är det-> Poison - Let Me Go to The Show. Den är iofs rätt bra. Men jag vet inte om det kommer bli dagens, känns inte som jag vill sätta den på repeat.
Jag är rätt sugen på:
--->The Dresden Dolls - Coin-Operated Boy<------
Det får bli dagens för tillfället, fast jag har spelat sönder den rätt hårt. Äh. Jag håller ju med om det. Låten alltså. Jag ska införskaffa mig en sådan.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: idaslida

jag ska skriva en kriterieblogg jag med :p

2006-02-13 @ 17:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback