Slagsmål

Årskrönikan väntar på sig. När jag tänker efter så vet jag inte änns om det blir någon.

I onsdags var jag ju ut på seven. Tossas givmilde vän var där, han gav mig sitt kort. Dessvärre spelade mitt dåliga samvete in och jag gav tilbaka det till Tossa (bara för att 5 min inse mitt misstag och gå tillbaka och be på mina knän att få det tillbaka(det gick inte alls)). Efterfesten blev hemma hos en eller annan vakt/student, där en och en halv flaska vodka av olika smaker delades och blandades med red bull.
   Jag blev nerslagen och piskad, piskan snodde ajg med mig hem till G:s (haha det uttalas som GES) lilla rum. Men först hittade jag en beskrivning på hur man gör en "flogging", så jag knöt om pisken lite.
   Det var landet för länge sedan på tv. Så jag kollade på det när jag hade entrat G:s (hahah jag kan inte sluta skratta) rum. Det var ettan, när lillefots mamma dör. Lillefot, Zera, Peder, Kvackie... hm, en till, som äter hela tiden. Glurp eller nåt? Tagg! Tror jag han heter.
   Ehh... Sen somnade jag i någon timma innan G kom hem och väckte mig. Som tur var var han med trött så vi somnade i ett par timmar. Sedan smiskade jag honom resten av dagen.
  
Idag ska jag hem till min farmor, hon har fyllt år. Fast jag vet inte hur mkt. 75+ nånging.

Dagens: The Bloody Hollies - Swing

Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback