Trendigt

Så, då har även jag tillslut trillat dit på detta med blogg. Inte för att ajg tycker det är kul att läsa om någon annans liv (så länge de inte skriver om mig), men jag inbillar mig självklart att jag själv är väldigt mycket intressantare att läsa om.
Fast jag tänker inte säga mitt namn. Pillutta er. No one knows, vilket antagligen dör att ingen någonsin kommer läsa? Men jag är ju endå bara intresserad av mig själv, så det räcker väl att bara jag läser.

Sen tillhör ju jag den typen av folk som till och med ljuger för mig själv i min egen privata, handskrivna dagbok. Så tro inte allt vad ni läser. Men jag ska göra ett försök. Lovar.

Det är lite synd att just idag är en väldigt händelselös dag. Man borde ju inleda med något riktigt bra kan jag tycka.
Hm. Idag... Jo... Äh. Jag vaknade vid 10 av att det ringde på dörren. Eftersom jag var relativt naken i min lilla soffa så tog det lite tid att besluta huruvida jag skulle öppna eller inte. Tillslut virade jag in mig i mitt blåa fina täcka och kravlade ut i hallen, bort mot dörren.
Personen i fråga vände sig om precis när jag kom fram. Jag stod ett tag och funderade på att öppna och ropa tillbaka det vita/blonda håret som gick ner för trappen. Men jag lät bli.
Gick och la mig igen.
Då slog det mig att det var underbart väder och tanken att ta en springtur ut till stallet och väl där rida ut i pudersnön började växa fram i mitt lilla huvud. Dessvärre så somnade jag om innan tanken utvecklat sig klart.

Nästa gång jag vaknade var klockan 16 och solen var på väg ner. Sedan dess har jag suttit här framför min dator, på mina knän med krokig rygg. Just nu är det dags att äta. Och sedan ska jag ut och rida, fast orken är inte på topp alltså.

Adjö so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback