Viktiga saker att säga

Jag är snäll och uppdaterar här. Fast eftersom jag fortfarande har korvstopp i mitt annars så fyndiga ordflöde så får det bli i form av en sådan här frågetjollioxan, mycket tidsfördrivande och intellegent.

när:
kysstes du senast:  I eftermiddags
pussades du senast: Under samma tid
kramades du senast:  Där med
sjöng du senast: Ehh.. Nu
dansade du senast: 5 minuter sedan, på väg till toan när jag hörde Cinderella - Shake Me, jag var tvungen att shakea lite. (Hur stavas sheaka??)
skrattade du senast: Lär ha vart i eftermiddags
grät du senast: Ingen aning.
log senast: På toan nyss, skulle kola in mitt fräscha smile.
var du riktigt glad senast: Hm.. Vet inte, jag var rätt glad idag.
var du riktigt arg senast: Det var nära när mamma för femtioelfte gången påpekade att min musik, som bara jag hör, i mina egna öron, var för hög. Detta var igår.
var du riktigt ledsen senast: Minns inte

hälsningsfras: hello (jag hatar det och försöker verkligen komma på nåt bättre var gång, men det finns itne)
musik just nu: Shuffel på hela musiklistan... Exakt för tillfället så är det: New York Dolls - Eve of destruction
vad åt du senast?: Underdelen på Johannas jättestora chokladtomte.
favoritkläder: Ehh... Mina hårdrocksbyxor och kotröjan?
favoritskor: De orangea som försvann under mystiska omständigheter i höstas.. Annars ett par svarta underground. Erkänn detta var intressant?
favoritpizza: Hawaii. Typiskt manligt. Käften.
sommarplaner: Hmmmmm, inte mycket än. Men jag drömmer om varmare länder, festival och Tyskland.
tre av dina bra egenskaper: Svår fråga. På tok för svår. Jag är rätt snygg?
tre av dina dåliga egenskaper: Ännu svårare fråga... Omöjlig.
är du vegetarian eller vegan: Kött är också människor. Nej för fan.
hur många piercings har du: En eller annan. Kanske två.
vad får du oftast komplimanger för?: (varför börjar det plötsligt komma frågetecken nu??) Jag får komplimanger för rätt mycket, handlar väl om vad man uppskattar att få hört om sig?
vilka sorts personer brukar du falla för? Jag tänker inte ens snubbla.
dina vanligaste ord: Jag har ett eget språk, ingen vet.
favoritöl? Sol kanske? Sofiero, millenium.. Inte fan vet jag. Minns någon dessa äckliga som fanns för några år sedan: Egger? De var iaf sjukt äckliga. Finns de kvar?
vad blir du glad av? Mig själv och saker som kretsar runt mig själv. (attention  whore)
vad blir du ledsen av? När balla människor ogillar mig. Phett irritating
vad skulle du kunna döda för? Jag tänker inte säga det till NÅN!


hur mår du? Likgiltig & trött.
vad har du gjort idag? Inte allt för mycket.
vatten eller mjölk: Mjölk, alla gånger
godis eller choklad: Choklar är la godis? Men choklad är godaste godiset
mobil eller dator: Dator
big brother eller temptation island: Aldrig sett TI, BB är rätt skoj.
musik eller idrott: Musik
plånbok eller ej: Plånbok
svart eller vitt: Svart - Hårdrocksfärg.
rik eller fattig: Jag föredrar rik?? Nuvarande tillstånd är nog det värsta hittils, men jag går i plus.
rött eller rosa: Hm... Likvärdigt.
skicka sms eller få sms: Få

öl eller cider: Öl  
pucca eller hello kitty: Inte fan vet jag
små eller stora bokstäver: SMÅ
mvg eller ig: ig-barn med höga ambitioner... Nej, tvärtom.
sjunga eller lyssna: Sjunga. En dag ska jag lära mig det utantill.
matematik eller svenska: Nej
kajalpenna eller eyeliner: Eyeliner.. tror jag.
smink eller ej: Smink, eller just nu är jag ju rätt ren. Men ajg föredrar.
långt eller kort hår: Långt är fint.

Väntar på: Sommaren
Pålägg som gäller: Leverpastej
Dagens dryck: Mjölk
senaste boken du läste: Nån tjock om Himmler, minsn inte namnet.
senaste personen du fick e-mail av: Qx, jag hatar de där mejlen, hur blir man av med dem?
senaste personen du fick sms av: Max
brukar du svära mycket?: Här skulle jag kunna skriva "Nej för helvete" Men det hade vart så töntigt. Fast jag svär lagom mycket. Ibland ber jag även om ursäkt efteråt, det har mamma lärt mig.
hur tidigt stiger du upp?: Varierar inom en tidsrymd på 24 timmar...
gillar du att slåss eller?: Jo, det är fruktansvärt bra tidsfördriv
vad har du på dig just nu?:  Pyamasbyxor och en t-shirt
vilken är din favoritgladiator? Du själv kan vara en gladiator
använder du hårspray: Som korvspad.
kan du stå på händer?: Ja, partytrix
vad tycker du om idrott?: Njae.. Äh, det är väl skoj.
håkan hellström eller the ark: Pest eller kolera? Håkan H
bright eyes eller lars winnerbäck: Inte mycket bättre... Får väl säga Winnerbäck då.
salt eller socker?: Salt
gillar du ketchup?: Lagom (Förresten så är det en myt att meningen för "lagom" bara finns i Sverige.)
känner du någon som jobbar på sjukhus?: Ja, jag är fan född på ett sjukhus!

har du något tv-spel?: Supernintendo. r.i.p. alal andra.
politik?: Humor
stockholm är?: Bättre än Uppsala
göteborg är?: Bättre än Stockholm
Kan du sjunga?:  Ingen aning, jag fick spec lektioner när jag var liten för att jag sjöng så kasst. Men det var då det.... Eh.
Tror du på Gud?: Ingen aning, tror inte det.
Mer värt än guld: Pengar

vit eller gul? Jag är ingen jävla chip-chop om det är det du försöker linda in?
glas eller plast?: Glas, för jag gillar att skada mig själv, har fullt med såg över hela handlederna, snälla låt mig dö.
natt eller dag? Dag, fast det glömmer jag oftast bort.
green day eller pink? Pink. Men skärp er nu, det är inte kul...
bikini eller baddräkt?Bikini, men jag börjar bli sugen på overall även, såhär på vintern. Då blir det baddräkt till sommaren?
läppstift eller läppglans? Stift, men det spelar nog ingen större roll. Vafan bryr det dig? (Vem snackar jag med förresten?)
action eller komedi? Det går lika bra ut. Bara det är billigt och lätt att fatta.
ja eller nej? Det beror på frågan, 'tard...

dagens:
bästa: Min butcrack
sämsta: Min kamera är pajj igen
konstaterande: Jag blir kåtare dagarna innan mensen
citat: It's hip to be square
skönaste: Jag
person: Jag (Jag har enbart träffat tre människor övrigt än mig idag, så ajg vinner den, lätt) Klockan är förresten 12 minuter över 00. Så jag är den enda jag mött idag. Vilket gör saken biff.



Sådär. Det var väl roligt att läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback