Relief

Okej, dagens lättnad är enorm men med en liten hake.
Möte med div. folk från skolan som alla sa att min studieplan var orimlig. Jag trodde itne det. Trodde bara att det var jag som var känsligare än alla andra idioter på detta stället. Så, nu fick de mig att avsäga mig tre kurser. Religion B, Historia B och Filosofi. Fast särskilt historian stör mig. Men, men, sjukt skönt samtidigt. Dessutom har jag fått tid hos en Cissi som ska sitta och peta på mig med en pinne så att jag jobbar. Det känns bra, jag är masochist, gillar att bli dikterad.

Skönt med sovmorgon på torsdagar med. Obeskrivligt.

Snart sommar. Odödligt.


Kommentarer
Postat av: idaslida

ansvar suger hästsvans

2006-03-29 @ 12:31:21
Postat av: ida

har lagt in din blogg på favoriter. gör detsamma!

2006-04-03 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback