För att starta upp kalaset

Som bemärkts har jag vart på en liten resa, och nej, jag tänkter inte ge en lång resumé av den lilla färden, istället börjar vi med en avslappnad liten lista, friskt stulen från idahoe.

_10 favoriter:
Färg:  Grön, starka nyanser av rosa ligger på en knapp andraplats.
Mat: Listan blev jävligt lång när jag hade mat att sakna, men rotmosen toppar än.
Band: Från vecka till vecka, vemfan toppar listan av alla? Finns mkt sjukt bra, inget bäst. Ingen spik. Radio Birdman? Roky Erickson? Dead Boys? Dead Moon? Mötley av gammal vana? Lisa Ekdahl, ännu äldre vana?! Nej där spårade det.. Hanoi? Alice In Videoland? Fan allt är bra, allt känns gammalt. Jag behöver ny musik. Nu
Film: Jag har inte sett The film än.
Bok: Ralphs Party var fan inte fel alltså. Fast jag rekomenderar den inte, den är slätstruken. Sagan Om Isfolket får hänga kvar.
Sport: Hästar då.
Årstid:  Sälan älskat  våren som nu.  Sällan älskat Sverige som nu. Inget är för alltid, jag lever i en bubbla.
Veckodag: Lördag, bara idioter  svarar nåt annat (fredag är acceptabelt dock)
Glassmak: Kockosglass,  importvarning.
Tid på dygnet:  Borde säga natt. Men efter att behovet att sova totalt lämnat mig så är ju mornarna rätt vackra med.

_9 för tillfället:
Humör: Huvudvärk, människoabstinens.
Smak: Vanlig mun med en touch av snor.
Kläder: Mjukis med tofflor.
Bakgrund: New York Dolls (lägga till på listan över bästa band?)
Nagellack: Nåt som tejpar ihop naglarna.
Tid: 02.52 pip.
Omgivning: Vardagsrum
Irritationsobjekt: Spelbuggar - annars älskar jag allt. Jag ska döda dem alla!

_8 första:
Bästa vän: Min första bästa vän alltså? Sofie.
Screen name: blond_kerub skulle jag tro. Jag borde uppdatera min mail...
Husdjur:  Lillis och Borren (och simson)
Piercing: Räknas öron? Tungan annars. Far gone now.
Förälskelse: Miro! Jag vet allt att du jobbar på gränby. Passa dig, än har jag inte gett upp.
Nalle: Den första slängde mamma, sen kom grisen, men jag har glömt hennes namn. Sen kom Nanna, hon sitter i fotöljen och kollar på mig nu.
Bil: Ofta kofta.
Mobiltelefon: Nokia 3310.

_7 senaste:
Cigarett: 2  april, Fullmoon Party, Koh Phangan. Taste av godis och jul, direktimporterde från Bali.
Mat: Müsli och mjölk.
Dryck: Mjölk
Biltur: Sofie skjuttsade mig från arlanda den 6e.
Film: Natt på museet, eller vad den heter.
Spelad låt: Körde Baby Woodrose nyss, vilken låt som var sist är oklart.
TV-program: 100 Höjdare: Pontiac - Gullig Johanna

_6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Hahaha humor, ofta jag går på date! Snälla bjud ut mig.
Brutit mot lagen: Guds renaste lamm.
Blivit arresterad: För styrstångsfylla? Dvs. nej.
Badat naken: Massor. Det är det bästa jag vet. Kolla in min fladdermus.
Varit med i tidningen: Jao.
Kysst någon du inte känner: Ha ha.

_5 nej tack:
Kläder: Hip hopish, bratz,  dyl., nej tack. Araber med turbaner känns jävligt  rätt.
Mat:  Fellagade räkor. Tänk smaken av dass. Finns det nån äcklig mat som är rätt tillagad?
Musik: Chemical Romance, och jag vill inte höra om du inte håller med, tro mig.
Dryck: Rom är ju inte gott någonstans?
Personlighetsdrag: Vad det nu kallas när man behöver bekräftelse hela tiden. "Jag är så tjock - syndromet"?


_4 saker:
Du gjorde igår kväll: Satt hemma vid datorn, åt middg med mamma och Dan, åt middag med mamma och Jojo, bråkde med datorn.
Du kan höra just nu: Klockan i hallen. Tangenterna. Det finns inget tredje ljud. Mitt snor när jag drar ner det i halsen.
Du inte kan leva utan: Sol, luft, vatten... gödsel?
Du gör när du har tråkigt: River av nagelbanden, biter på kinderna, får ticks, onanerar.


_3 personer:
Du kan berätta allt för: Jag tänkte på det där för någon dag sen, jag har ingen sån, men jag borde kanske skaffa en. För anmält intresse lämna en notis i gästboken.
Du tycker om: Mitt samvete säger att jag inte kan skilja tre stycken ur mängden.
Du inte gillar:  Varför gav Gud  mig ett samvete?  För att det var  Guds vilja.

_2 val:
Kaffe eller te: Pest eller kolera?  Te, kanske. Kaffe är gott i bakverk, men jag är anorektisk, försöker iaf.
Vår eller höst: Vår, alla gånger.

1 önskan: Alla dör.


Kommentarer
Postat av: ida

välkommen hem... jag har faktiskt också snott listan, så tyvärr har jag inget patent på den. annars hade du blivit fett stämd!

2007-04-10 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback