Fortfarande världens ärligaste människa?

Jao, jag bara tänkte på det.
Alla dessa hemligheter som bubblar.
Först var det hon som inte ville att jag skulle höra, fast vi är de bästa.
Sen var det hon som berättade världshemlisen som jag inte kan berätta, men som sedan inte var hela sanningen då resten kom fram en dag senare.
Och så tillslut så var det vi som pratade och vi ville inte att hon, en av de bästa skulle höra.

Hur som. Jag är ju inte sån. Jag kan inte hålla saker om mig själv hemliga. Jag kan inte berätta en halv sanning. Jag är en basunerande jävla dagbok, du får höra vare sig du vill eller inte om mina havanden och göranden och desperata utflykter. Innersta sjuka tankar, inget undslipper när jag väl har öppnat min käft.

Men jag är ju åh andra sidan sjukt bra på att hålla hemligheter klistrade. Jag är en vandrande hemlighetssamlare. En såndär nyfiken grannkärring som kan allt om alla. Hållhakar på alla! Passa dig, jag sätter dit dig!
Ibland önskar man att man inte visste, men det hade ju även betytt att folk håller saker om sig själva hemliga för mig, så som jag inte kan göra om mig själv. Och då blir de ju snudd på oärliga. Och jag hatar oärliga. Verkligen. Fan, det är typ det enda som sårar mig.

Okej, det där var ju snudd på seriöst. Ursäkta att ajg tvingade er läsa, men jag gillar som sagt att basunera. Nu ska jag ta mig i kragen och inte skriva några halvmjölkiga inlägg mer. Jag ska gå och leta upp min fantastiska kreativitet, raka mig, skaffa mig ett jobb (oh yes!) och återkomma med goda nyheter.

Och ingen jävla dagens låt. Jag hatar musik.

Jo.
Black Lips - Sea Of Blasphemy
11 maj, jävlar.
Om nån har hela albumet så se till att ta hit det illa kvickt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback