2 veckor

Exakt två veckor.
3 krogdagar.

Dealen var egentligen: inte lägga pengar på alkohol. Men en liten ängel i mig hejjade ett tag för ingen alkohol alls.
Det var då.
Jocke har gratis öl överallt. Jag klarade två dagar i detta djävulens näste, men igår så sprack det då.
Lite dåligt samvete för att Milla alltid ska vara bättre än mig. Jag är vek och jag är tappad, förstörd och utan hopp.

Ett meddelande mottaget:
"Jag dricker min dricka som är kvar sen gotland. inte köpt efter nykterhetsperioden alltså. kommer gud straffa mig?"
/Milla

Båda kände att alkoholen kallade. För hennes del i Sthlm, för min del i Gbg. Nykter är bara kul i vardagens tristess, helt otippat?

Nu skulle jag egentligen hem idag. Men jag glömde köpa billig biljett, så det blev en dag till.
Nu glömde jag att köpa den billiga biljetten igen, så det skulle ha blivit måndag då.
Dock slog det mig för ett par minuter sedan att det är nu i helgen som Mr Pontiac skulle hålla sin låda på Showdown. Så jag antar att det blir en vecka till istället.
Carro kommer tillbaka på onsdag, hoppas hon stannar med.

Dagens låt: Roky Erickson - Bloody Hammer.
Har jag nåt val? Folk springer runt med dödshammare och klubbar ner varandra. Jävla hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback