Dan innan Rolling Stones

Hej hej hallå¨dagboken!

Nu är det snart dags för the STONES med stora bokstäver!
Just nu sitter vi hemma hos the BLACK NINJA! med ler-Cilla och Manx och försöker spela Poker men the Black Ninja är ganska anti mot sånt tidsfördriv!
Vi har iallafall öl! Det är gött! Man undrar ju när vi ska börja knulla? Det finns massa sköna soffor och sängar och grejja i!
På lördag så är det också häftigt! För då är det Showdown och då ska vi festa!
Vi var nästan på Rio Rio men vi var temefan på Pulstervik där D.O.L.L spelafe.

JAG ska på Augustibuller på lördag! Men tyvärr är mitt tält förlorat på Roskilde festivalen där Naken-Martin hade en fyrkant med konstiga tjejer!! Han är mycket mycket mycket konstig, men ganska snäll för att vi var på kräftskiva hos honom i förrgår!
Efter ett tag på kräftskivan kom vi in på det där med fyrkanten... Det var roligt när han sa att han hade kläder på dig men jag vet ju att han inte hade det!!!! Vilken skojjare!!!!!!!!!!!! Skejtare!!????

I fyllans dimma vill man bara lyssna på Kenta men den där "Ninja" aka Mulle spelar bara gammal punk från 53....

Som sagt, i morgon är det dags för the Rolling Stones eller the STONES som morsan kallar dom!
Då blir det inte till att sova på min madrass utan jag ska danska hela natten!!

TROLLSTAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TROLLSTAV 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/gästskribnt



Kommentarer
Postat av: ida 2

måste väl vara det :p
nä, jag ska inte till nån seven eller bj, har ledsnat typ helt och hållet på sånt. ev till nån pub, det får framtiden utvisa...! ska dricka vin på camillas balkong iaf.
starkt av dig, hur länge ska du ha din vita månad? 1 september får du lov att sluta med dumheterna för då ska jag ha födelsedagsfest. wanna come? ;)

2007-08-15 @ 12:32:44
Postat av: lisa

haha knulla? blev det ngt av det? åkte du till arreburre? have i miss something?

2007-08-17 @ 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback