Bajs-Berta

Det blev ingen historia om Bajs-Berta igår, då jag låg och spydde ner mig själv istället. Magsjukan hann ikapp mig!
Idag visar tempen på 38.1 så jag antar att jag är i form för att berätta en sanningsbaserad saga.


Våran huvudroll Berta var dagen till ära ute på krogen, där hon fann sig en lämplig karl att spendera natten med.

Väl hemma hos hennes ragg Bengt har de antagligen underbart sex i timmarna långa och Berta är nöjd med sitt kap när hon somnar med ett leende på läpparna.

Följande morgon ska Bengt upp och jobba, men han säger åt Berta att hon kan ligga kvar, bara hon låser efter sig när hon går. Nycklarna lämnar han på köksbordet.

Ett par timmar senare vaknar Berta av ett tryckande behov av att gå på toa. Hon tar sig upp och in på toan där hon klämmer ur sig ett par välskapta kluttar finaste bajs. Berta är noga med att torka sig, det har hon lärt sig av mamma redan som liten. Dock när hon ska spola inser hon att vattnet inte rinner på helt som det ska. Hennes kluttar förblir liggande att skvalpa i toalettstolen.
För att lösa dilemmat letat hon fram en fryspåse, stoppar tappert ner handen i toastolen och samlar upp bajsarna i påsen.
Nöjd med sitt verk slår hon knut runt härligheten och ställer ner påsen invid ytterdörren. Sedan går hon och tar sig lite frukost, skriver en liten lapp till lägenhetens ägare om att hon hade en fin natt och gärna skulle vilja ses igen, samt adderar telefonnr.


Sedan utspelar sig följande:
Berta diskar rent efter sin frukost, klär på sig ytterkläder, hämtar nycklarna, låser noga efter sig och slänger in nycklarna igenom brevinkastet.
Innan nycklarna ens hunnit träffa golvet, träffar insikten om bajspåsen Berta. Där innanför dörren till hennes nyligen tilltänkta, ligger fryspåsen fylld av hennes inre och bara väntar på att
Bengt ska komma hem och hitta den. Och det finns absolut inget hon kan göra för att hindra honom.

Bengt ringde aldrig tillbaka till Berta.

Kommentarer
Postat av: greta

är det inte uuunderbart! :D (det var btw en dörr som låses av sig själv när man slår igen den ;) om man ska va petig...)

2007-12-14 @ 00:05:12
Postat av: Scrotty Dumpsterhole

hahahaahahahahah! bra
jag är nöjd med ditt hantverk, du ska få en halvfull öl när jag ser dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback