Helgens bravader

Sofie ville gå ut.
Jag har inga pengar
Sofie hade fått dubbla löner.
Sofie bjöd mig.
Jag dog.

Först på agendan var Lisas korridorsfest, så jag oh Sofie tog oss dit. Där gällde en drink i vart rum-standarden och det var fan inga snälla drinkar. Det var egentligen sällan tal om några drinkar alls. Söta groggar är en bättre benämning.
Nu har jag iaf träffat de flesta i Lisas korridor. Två brewdar som jag gillade extra bra, men jag har glömt deras namn. Resten hejjade jag bara lite kort på, men de är säkert goa med.

Jag var egentligen inte alls så sugen på att gå till Norrlands, kunde gott ha stannat hos Lisa hela kvällen, men Norrlands blev det och väl där hade vi det gött. Randy spelade, och även om det inte är nån personlig favorit så var det gött att få ruska av sig lite på en spelning. Publiken i övrigt var jävligt lam, precis som en uppsalapublik ska vara. YES.

Tillslut skulle jag och Sofie till Seven. Jag är lite orolig för det där, för en av tjejerna i Lisas korridor hängde med oss, tror jag, men jag tror även att jag glömde henne i kön. Jävligt dålig stil.
Hur som helst var jag redan jävligt tankad när jag kom dit och Sofie skulle som sagt bjuda mig på min kväll. Minns inte så mkt av Seven men tydligen hade jag ljugit för Sofies ragg att jag var från Australien och vägrat prata svenska med någon samt blivit bjuden på drinkar av någon annan än Sofie. Snällt, men icke behövligt.
Sofies raggs kompis var tydligen fast besluten om att få med mig på efterfest men av någon anledning ville Ida-själen hem, inte till Williams som utlovat och inte till Lisas som utlovat och absolut inte på nåns raggs kompis efterfest.
På vägen ut från Seven ramlade jag tydligen på en krashad drink och satte min hand rätt i glaset. YES igen.

Sen ringde jag mamma och ville ha skjuts hem. Klokan var antagligen runt 3 på natten. Snällt. Hon lovade att betala min taxi men jag var fortfarande sur för jag fattade inte hur jag skulle få in 10 pers i taxin. Jag var själv, det var antagligen mitt stora ego som gestalterade övriga 9 personligheter runt mig.

Äsh, i morse vaknade jag upp i hallen, naken med en fleaetröja som byxor och nu har jag tillbringat hela dagen med att lyssna på min mamma som inte kan sluta skratta vid åsynen av mig.
Fräckt.
FAN VAD JAG ÄR COOL. JAG ÄR SÅ JÄVLA HARDORE SNÄLLA TA PÅ MIG!!!

Dagens låt: Dilana - Can't get enough
Jag kommer säkert bli mobbad för det, men skitsamma jag tycker hon är GRYM.
För dem som behöver veta varför de ska mobba mig så är hon en av sångerskorna som är med i Rockstar Supernova. HAHA!
Dö.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uppdatering.

Mamma kom just in i rummet, något seriösare än tidigare idag.

"Ida, nu ska jag säga nåt som jag inte sa förut."
"Eeehe?"
"Jo, jag städade upp lite efter dig i hallen med och då hittade jag ett par trosor med. De var dyngsura, men de luktade inte kiss."
"Näe, fyllekiss brukar inte lukta så mkt..."

Det är fan nakskott på mig idag. JAG DÖR!!!

Kommentarer
Postat av: i-hoe

hahahaha... fyfan ida! kiss och nakenhet. min mamma skulle aldrig mer se mig i ögonen... :p

2007-01-28 @ 20:01:19
Postat av: Anonym

har du dött? uppdatera! ;)

2007-02-12 @ 19:53:21
Postat av: Johanna

Hahahahahaa!!

2007-04-21 @ 18:12:52
Postat av: Johanna

Hahahahahaa!

2007-04-21 @ 18:16:57
Postat av: Johanna

Det var alltså så roligt att jag var tvungen att skratta dubbelt.

2007-04-21 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback