Ipod

Jag ska mörda den.
Jag förstår verkligen inte vad den håller på med.
Eller, Ipoden fungerar som vanligt. Det är fittan som kallas Itunes som har allvarliga störningar. Varför kan jag inte tömma Ipoden på musik och sen själv lägga in och markera de låtarna som jag vill ha. Plocka bort de jag inte vill ha osv som alltid förr. Nejdå, Itunes fortsätter att kopiera in de låtar som passar den utan att jag har nåt att säga till om. Det hade ju funkat ändå eftersom jag kan lägga till spellistor fortfarande, men då blir ju Ipoden full. Eftersom jag inte kan ta bort de gamla.
Jag är så där frustrerat arg så jag hoppar runt på stolen och får spasmer. Jag har ju inte ens uppdaterat Itunes så jag förstår inte vad felet är. Någon kommer att dö.
Huvuden kommer rulla.
Blod kommer spruta...

Jag ska till stallet, stackars häst. Stackars mig, all min lust att rida ut i snön i det fina vädret rann av mig.
Jävla Itunes. Bra talat.

Fö har hultsfred släppt sitt första nu. Inget spektakulärt. Eller Ozzy är kanske det, men han är gammal och jag har sett honom förr. Skit samma, jag behöver således inte åka dit än. Tur.

Kommentarer
Postat av: Robban

suger ozzy live?

det ryktas om att red hot chili peppers (märk att jag inte skrev rhcp) ska komma...

2007-01-23 @ 20:01:33
Postat av: Robban

lisa? Troligtvis, vore kul! :)

2007-01-24 @ 15:02:30
Postat av: Robban

Grymt!! Ska du gå? Vad kostar en biljett till roskilde typ?

2007-01-24 @ 18:45:57
Postat av: ida

haha, vem hörde du det ifrån? jag som nästan vill till peacen och loven... behöver lite sånt i mitt liv

2007-01-24 @ 22:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback