Uppsalas ute-/musikliv

Det suger ju. Alla vet det. och i ca ett år har jag gått och drömt om att hitta andra musiksjälar i uppsala och starta upp ett riktigt ställe med go musik och jävligt mycket brötigare vakter... Uppsala suger med, hur många ggr ska jag säga det?
Iaf, JAG har ju sjukt goe musiksmak och i dag rann jag äntligen in i nån som verkar ha bra koll på värlen som jag och många fler borde få chans att bjuda på.
Jag ska inte säga för mkt, för i nuläget är jag inte ens säker på att stanna i uppsala när jag kommer hem från min lilla tripp- world wide, men OM jag stannar och snubben är pålitlig så är det fan saker på gång i Sveriges fjärde(!) stördta stad.
Jag vet redan att alla behöver lite opålitlig goe punk-trash-rock'n'roll.
Jag har redan sett er hänga er fast vid gamla goingar (som det aldrig är nåt fel på), mest för att man aldrig får chansen här i Uppsala... Fy fan vad den här staden skulle kunna rockas loss. And I know I can do it!

Men, ja, ja. spelar roll. Uppsala är kämpigt. Jag orkar inte hänga mig kvar och starta upp nåt från grunden. Tiden.... Australien & co får komma först. Är jag hemkär när jag kommer tillbaka så är det Ni som ska vara jääävligt tackasamma.
Ha det, och var nöjda med att jag av alla jävla tards i byn råkade föddas just här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback