Den här stan

Nu är jag så less igen. Rastlös som fan. Vad har jag här att hämta? Skjut mig baklänges och gräv ner mig i en grop?

Nej. I morgon är det bada på dagen, hoppas solen skiner lika vackert och sedan omtalades grillning till kvälls. det blir nog bra.

Tur att festivalerna börjar dra igång snart. Jag behöver iväg och roa mig. En ynka jobbdag kvar med!

Hultsfred börjar när som, och jag ska inte dit, för första gången sen jag började med detta med festival. Eller ska jag? Axel frestar med plankarplaner, jag antar att pojken har glömt hur det gick för honom sist. Har någon gratis skjutts så skulle planerna snabbt ändras.

Han nämnde även emmabodiz. Och det är tydligen veckan innan buller. Hmm, det är frestande. Jag har sagt så vart år sen 04. Men det blir nog varken emmabodiz eller hultsfrediz för soliz i år.

Sommar och sol (och vi har kort tajt kjol)

Kommentarer
Postat av: lisa

hihi men hultan blev det minsann! bra jobbat bruden!

2007-06-19 @ 14:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback