9or: djävulens utsända eller bara barn?

Idag har jag haft världens goaste klass bestående av 20-talet pojkar i bästa viltlöpande testestoronålder: 15.

Denna gudsförjätna klass bestod dessutom av de värsta rasket bönder min lilla skola kunde skrapa ihop, nästan lika illa som på min gamla nakna tid.
Alla var såklart med i en eller annan främlingsfientlig organisation och någon hade uppenbarligen lyckats läsa sin historia och införskaffat sig en tröja med "Karl XII" tryckt som en präktig logga. Men det var nog dessvärre det längsta hans kunskap räckte. Spån.
Övriga underbarn bestod i stort sätt av mina barndomsgrannar. Jag minns när vi lekte mamma pappa barn i solen som små: Jag var dess mor, de var mina söner. Ni förstår grejjen, noll respekt där kanske? De har antagligen sett mina spetsiga flickbröst.
Egentligen handlar såklart hela kaoset i klassrummet om att vinna min svårflirtade uppmärksamhet och så småningom kärlek. Nice try.
Annars har jag på rasterna mest hängt lite slappt med mina coola vänner Eva Bodin, Staffan och Stefan Blomm. Med läsk i hand såklart. Hillevi sprang en vända till systemet.

Var dessutom på Black Lips i helgen och är sjukt nöjd. Jag skulle kunna skriva ett smyckat inlägg om det även, men det har jag inte alls lust med.
Tack adjö.

Kommentarer
Postat av: Lisa

du och hillevi!

2007-05-16 @ 15:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback