BBQ Show

Jag vet nu inte helt varför. Men jag gillar bättre när folk feltolkar min musiksmak än har rätt.
Så, för några månader sedan var jag så nöjd i mitt lilla skal med att, nej, King Khan & BBQ Show var faktistk inte min typ av musik.
Min musiksmak är inte sjukt förutsägbar. Yes! Sen lyssnade jag inte mer på det.
Förren idag då.
Och tro fan att jag gillar det denna gången. Det är verkligen så typiskt. Min musiksmak är sjukt förutsägbar. Ja, okej, fine.
Stick.

Idag har jag så fruktansvärt tråkigt så jag dödar tiden med att skriva.
Ikväll ser beige ut med. Först var det tal om nån frisör-examens-fest. Det lät ju nice. Jag behöver en frisör-vän, så det hade jag tänkt ragga upp.
Senare visade sig festen vara utspridd över seven och hoppet sänktes under bottennivå.
Nästa festlighet som kom över mig, var vetskapen om att allas vårt fellini öppnat under nytt namn, på gamla uppenbar.
Men självklart är alla nu uppbokade på annat håll där jag heller inte har någon lust att vara, så det går ju också i stöpet.
Vi får se vad det blir av denna fredagskväll i pengalöshetens djupaste träsk.

Dagens: får väl bli King Khan & BBQ Show - Waddlin' Around då.

Kommentarer
Postat av: ling

du skriver för långt. jag läse bar första raderna. sne dog jag hehe
kram

2007-06-04 @ 23:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback