Alkolåsta datorer?

Igår tog babysis körkort. Stort grattis till henne.

Körkort är en bra anledning till fest tänkte vi och drog till Williams.
John var av en händelse där och Lisa kom strax efter och mängden alkohol var inte av största betänkning.
senare drog vi ner till bullit som jag har en förkärlek till. Minns vagt att jag flitade skamlöst med bartendern aka djn, men jag vaknade ändå upp i en tom säng...

Det jag vill komma fram till är som försått att man borde sätta alkolås på datorn när man kommer hem.
Jag har fått ett antal frågetecken under dagen angående vad jag menade med det ena eller det andra och nu får jag gå här med skammen och ångesten...

Ett annat minne som dyker upp nu är att jag satt och skrev ett långt foruminlägg, varav jag glömmer bort att det är till forumet, och får för mig att det är min blogg jag skriver i. Det hade blivit ett intressant inlägg kan jag tro, men jag är ju skärpan personifierad så jag kom självklart på mig själv och suddade bort.

Så mycket mer hade jag verkligen inte att säga om idag. Baksmällan har gett med sig och det är dags att åka ut och hoppa häst. Sedan vidare til UPK för lite hederlig dressyr.

På söndag är det dags för mig och min fläckige springare att återigen entra tävlingsbanorna. Jag tror jag ska ha lite högre ambitioner denna gången faktistk. Vilket såklart betyder att allt går åt helvete.

skål så länge, och ursäkta.

Kommentarer
Postat av: zalina

snubblar förbi här :) Vill du hjälpa mig att tala om jag ska ha skärp eller ej till min sjorta? titta in bloggen & lämna en kommentar :) ha en trevlig kväll :)

Postat av: Elin

Haha, alkolås på datorn borde verkligen införas..dä ä livsfarligt å komma hem å sätta sej framför den =P

2008-02-21 @ 16:53:44
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: marlin

hej min tjej! marsvin is the shit! har aldrig haft nåt men jag hade ju kungen å silvia. det borde räcka :)

2008-02-27 @ 09:31:20
URL: http://normalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback