Alkolåsta datorer?

Igår tog babysis körkort. Stort grattis till henne.

Körkort är en bra anledning till fest tänkte vi och drog till Williams.
John var av en händelse där och Lisa kom strax efter och mängden alkohol var inte av största betänkning.
senare drog vi ner till bullit som jag har en förkärlek till. Minns vagt att jag flitade skamlöst med bartendern aka djn, men jag vaknade ändå upp i en tom säng...

Det jag vill komma fram till är som försått att man borde sätta alkolås på datorn när man kommer hem.
Jag har fått ett antal frågetecken under dagen angående vad jag menade med det ena eller det andra och nu får jag gå här med skammen och ångesten...

Så mycket mer hade jag verkligen inte att säga om idag. Baksmällan har gett med sig och det är dags att åka ut och hoppa häst. Sedan vidare til UPK för lite hederlig dressyr.

På söndag är det dags för mig och min fläckige springare att återigen entra tävlingsbanorna. Jag tror jag ska ha lite högre ambitioner denna gången faktistk. Vilket såklart betyder att allt går åt helvete.

skål så länge, och ursäkta.




Uppdaterar så här ett par minuter senare med en väns bragder den senaste veckan.

Efter en våt torsdag på Sticky Fingers i Gbg vaknar han upp på en gräsmatta han inte känner igen. Framför ett köpcenter han inte känner igen.
Rätt snabbt finner han ut att det inte är Gbg vi talar om, om ens Sverige?
Efter ett tags velande och frågande finner han ut att Köpenhamn var målet för hans resa. Trevligt. Synd med jobbet och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback