Skottårsdagen och facebook - den riktiga världen.

Idag är det alltså 29 februari. En ganska cool dag tycker jag.

Fast det enda som händer är väl förstås att det är damernas tur att fria, som jag så klart har tagit vara på.
Jag och miss Malibu #2 ställde faktiskt larmet i morse. Ca halv 9 tror jag vi gick upp och tog tidiga gussen i fina vädret in till stan.
Efter att ha fixat vissa nödvändigheter som nya p-pills och klamydiatvagning satte vi oss på ett café för en skagenröra-frukost.
Först friade vi till våran älskare Mulle, alltid lika tacksam stämningshöjare. Efter lite gruff om saboterade sovmornar gick han självklart med på att äkta oss i nöd och lust. Miss Malibu #1 & #2 + Mulle = Sant. Något datum är inte riktigt klart än, Sverige är visst emot månggifte.
De andra kärlekssmsen gick iväg till de som kanske kändes lite mer Uppsala-aktuella.
Jag har ännu inte fått något svar på mitt och känner mig således lite dissad i vanlig ordning, medan Greta numera ska gifta sig på en surfingbräda i Australien, - se där!


Sen fick jag ett mail från the real world, - dvs facebook. De har sammanställt någon "compare people"-shit och ville nu uppmärksamma mig om att mina starka sidor är:
  • hottest
  • most absentee
  • coolest
Medan mina svagare sidor alltså ska vara:
  • most useful
  • best scientist
Då tänker jag spontant: När blev det positivt att vara frånvarande?
Och när blev det negativt att vara forskarämne (S M A R T) eller att ens vänner tycker att man är användbar?

Kommentarer
Postat av: normalin

ja vi kan ta en färga-hår-dag snart men jag är rädd att jag inte har råd förrän 25e mars om inte pete vill sponsra sin tjej att inte va flint? snart är det hets hets hets

2008-03-07 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback