Låt din playlist berätta om ditt liv

Alltså.
Jag gjorde ett litet test som enligt kommentar stämde väldigt bra ihop på vem jag är. Lyckoträff? Magi?
Kanske bara det faktum att jag lyssnar på musik som stämmer in på min *"sinnestillvaro"?

1) Öppna upp en playlist med alla dina låtar
2) Ställ in så att den spelar upp i random ordning, shuffle.
3) Tyck next vid varje fråga
4) Låtens titel blir svaret på frågan
5) Fuska inte och kommentera gärna svaret!

kommer det att ordna sig?
Hardcore Superstar - Not Dancing, Wanna Know Why?
hur mår du idag?
Montrose - I Dont Want It
hur ser dina vänner på dig?
Chuck Berry - You Can't Catch Me
kommer du att gifta dig?
Skid Row - Wasted Time
inte juste..
vilken är din bästa väns signaturmelodi?
Hanoi Rocks - Oil And Gasoline
jag ville så att Shop Boyz - Party Like A Rockstar skulle komma här va.
vilken är ditt livs historia?
No Doubt - Love To Love You Baby
Slöseri på bra liv
hur var det i gymnasiet?
Elvis Presley - Crying In The Chapel
Meh... Kul
hur kan du komma framåt i livet?
Richard Hell And The Voidoids - Down At The Rock And Roll Club
Äntligen något positivt i detta skitlivet
vad är det bästa med dina vänner?
Lou Reed - Take a Walk on the Wild Side
Villig att ge dem det, fan vad sugen på öl jag blev.
hur kommer kvällen att bli?
New York Dolls - (There's Gonna Be A) Showdown
Väldigt underligt med tanke på att dagens utgång blev nerlagd. Vem blir min räddare?
hur kommer helgen att bli?
Danko Jones - Samuel Sin
vilken sång beskriver dig bäst?
The Accidents - Poison Chalice
happ...
hur går det med ditt liv?
RATT - Back For More
Alltid
vilken låt kommer att spelas på din begravning?
The Sewergrooves - On Fire
Man kan då vrida alla svaren till sin rätt. Bah.
hur ser omvärlden på dig?
Hardcore Superstar - Sensetive To The Light
Jag är nyvaken
kommer du få ett lyckligt liv?
nej?
Stiff Little Fingers - Barbed Wire Love
Svårtolkad...Fatta piken. Återkommande tema? Skitliv
vad tycker dina vänner om dig på riktigt?
Gund N Roses - Welcome To The Jungle
Fyfan vad tråkig låt att shuffla upp..Det var iofs jävligt länge sedan någon ränsade ur min djungel
finns det någon som är tänd på dig i hemlighet?
Korn & Rammstien - Freak on a Leash (Rammstein Remix)
Oj..
hur kan du göra dig själv lycklig?
Led Zeppelin - Rock And Roll
Ytterligare ett återkommande tema alltså.
vad ska du göra med ditt liv?
Nick Lowe - I Knew The Bride When She Used To Rock & Roll
Okej... Jag skulle ju inte gifta mig? Och jag skulle bli lyckligare och mer framgångsrik om jag rockade och rullade. Jag tror att detta är BLUFF!
kommer du någonsin att få barn?
Imperiet - Höghus, Låghus, Dårhus
Japp, helt klart barn. Tur. Om jag inte hämtar ut det där klamydiareceptet snart så kommer jag bli steril.



* Sinnestillvaro - Egenuppfunnet ord från mellanstadiet. Se: Humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback