Sonny lever farligt!

I morgon (senare idag), ska jag på badminton-dejt!
Badminton är skitkul, det är inte det...
Dejt? Livsfarligt! Fast det är ju inte alls uttalat en dejt iofs. Fast jo. Nu simmar hon på jävligt djupt vatten. Kallsvetten pressar sig fram, armhålorna luktar rotmos redan nu.
Dessutom äter jag pencillin som jag är allergisk mot, så jag är sjukt trött. Och varför äter jag pencillin? För att jag har klamydia. Jag får alltså inte gänga. Hade jag vart bara ett litet, litet snäpp lägre på skalan hade jag även beklagat mig för att jag inte får ta ett par glas vin (en bägare?) innan.
På statusen att inte gänga pga klamydia står jag hittils på nästan 1-1. Alltså ett misslyckande och ett lyckande, att hålla sig borta.
Eller kan man ens dejta på varsin sida om ett nät? Nej så sant.
Förändring i detta skitlivet är vad jag vill ha.
Mod är en annan sak jag eftertraktar...


Yeah, it's sad, believe me Missy
When you're born to be a sissy
Without the vim and verve
But I could show my prowess
Be a lion, not a mowess
If I only had the nerve

I'm afraid there's no denyin'
I'm just a dandylion
A fate I don't deserve
I'd be brave as a blizzard


En trollkarl från Oz är vad jag behöver!

Trollkarlen i Oz är en bluff - det vet ju alla!

->Träffade snygg kille på krogen ett par ggr, blev gängad, sen dissad. Vilken otur, tänkte jag, sen rann han farligt snabbt ut ur mitt huvud.<- flashback till senast.

nattens låt: The Wizard Of Oz - If I Only Had The Nerve

Men OH så ärligt sakrivet av dig Ida. Starkt jobbat! Now... die!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback