En smäll i skallen

En kort resumé av vad följande msn konversation kommer att handla om:

Valborgs natt, full som ett ägg. Töntiga drägg som däckat i en soffa fick skylla sig själva när de fick en måltid serverad i dåligt gjorda dread.




Följande konversation pågick alltså i förmiddags. Tre dagar efter omtalade valborg.

Lisa skickat 2008-05-03 11:15:

haha jasså du e arg på mej du
Lisa skickat 2008-05-03 11:19:
kanske du kan förstå varför jag och fredrik blev lite upprörda

Ida säger:
jag vet inte om du minns det. men vi möttes igår. var jag arg?

Lisa skickat 2008-05-03 11:22:

r ju inte vår lägenhet och vi skulle inte göra så om du ahde fest

Ida säger:
nej. men jag skulle aldrig i livet skicka ett sms där jag kallade dig för min "sk vän". du är fan min bästa vän! inte min "sk vän". därför blev jag sur.
jag har dessutom bett om ursäkt. sedan på det förklarat att fredrik var med på det och att vi var försiktiga så att inget hamnade på soffan. sen som jag sa så var ju både jag och fredrik för fulla för att inse att de kunde vända sig i soffan.
Ida säger:
det var bara en sjukt kul ide just då. hade det vart på någon annans fest så hade du tyckt det var roligt. det vet du.
Ida säger:
så sluta göra upp dramas kring saker som egentligen inte behöver vara mer än "dumt tänkt" "jag vet - förlåt". har jag rätt?

Lisa skickat 2008-05-03 11:52:
va? diskuterar vi fortf om detta
Lisa skickat 2008-05-03 11:52:
?
Lisa skickat 2008-05-03 11:53:
Jag trodde vi didkuterat klart om det igår, och blivit sams igen? jag förstår ingenting jaja
Lisa skickat 2008-05-03 11:53:
jag e inte sur iaf
Lisa skickat 2008-05-03 11:53:
det har ju gått tre dagar sen

Ida säger:
men va?? det var ju du som började igen?

Lisa säger:
va?
Lisa säger:
nej

Ida säger:
vem var det jag snackade med då?

Lisa säger:
jag har inte skrivit ngt idag
Lisa säger:
det dr skrev jag igår kväll i
Lisa säger:
typ innan vi åkte till milla
Lisa säger:
det var därför jag blev paff

Ida säger:
men hallå... vänrta nu. jag har hela konversationen kvar. vänta

Lisa säger:
jag ba: what

Ida säger:
hahaha vänta. jag ringer dig?
Ida säger:
ska bara hänta telefonen

Lisa säger:
aaa
Lisa säger:

nej men ärligt, jag ohc frippo har suttit i köket en timme så jag e oskyldig
Lisa säger:
okidoki



Msn är fan konstigt. Meddelanden som Lisa skickade igår, innan hon och jag möttes hos Milla för ett par omgångar mariokart ala wii, levererades i förmiddags. Med så ojämna mellanrum att jag han svara och få ett relativt realistiskt svar tillbaka, för att sedan bli mer än lovligt irriterad på att Lisa blir tjurig för samma sak igen. Vi redde ju ut det där på fem sekunder igår??
Nu har vi ju då dock rett ut, under relativt mkt skratt i vanlig, godare, anda, att detta var ett missförstånd orsakat av den jävla flugan internet.
Lisa är inte schizofren efter att ha blivit tappad i golvet i onsdags. Solen skiner. Ikväll är det fest till Pia-sangrias ära. Jag ska kamma min platinablonda peruk och leta upp en stilig kavaj och sen bär det väl av.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: maling

sad. but true

2008-05-07 @ 13:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback